قطعا شما هم کمتر کسی را می شناسید که بخشی از زمان روزانهی خود را در حال وقت گذرانی در شبکه های اجتماعی نباشد. موضوعی که شاید برای آنها نه تنها درآمدزا نبوده و موجب اتلاف وقت است؛ اما برای صاحبان کسب و کار و آژانس های بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی بسیار موثر و کارا است.
شبکه های اجتماعی ارزان ترین، گسترده ترین و جذاب ترین فضای تبلیغاتی این روزها در سراسر دنیا است. فضایی که به یک مغازه دار کوچک یا عرضه کنندهی یک خدمات محدود خانگی اجازه داده است تا در کنار کمپانی هایی با 100 سال سابقه قرار بگیرد و سهم خود از بازار را دریافت نماید. حضور در این شبکه ها و یافتن بازار هدف اما نیازمند تخصص، تبحر و سخت کوشی است. بازاری که برابری را تا حد زیادی بین صنعتگران و ارائه دهندگان خدمات ایجاد کرده است تا تولیدکنندگان کوچک تر، همواره قافیه را به بودجهی تبلیغاتی سنگین کمپانی های نام آشنا نبازند.
با قاطعیت به شما می گوییم که هر کسب و کاری دارید و ابعاد این کسب و کار هرچقدر هم که کوچک باشد، قطعا فضای اینترنت و به طبع آن تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ، محلی است که در آن می توانید مخاطبان وفادار خود را یافته و چرخهی مالی مورد نظر کسب و کار خود را ایجاد نمایید. در این فضا خلاقیت و استمرار حرف اول را می زند البته باید پیش از آن با اصول و کارکردهای این بستر جدید آشنا باشید.
پیش نیازهای شما جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین چیست؟
بازاریابی اینترنتی – فضایی که برای موفقیت، دیگر نمی توان نادیده گرفت
نکاتی که قبل راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس باید بدانید
انواع کسب و کار اینترنتی را بشناسید